Reparatie
Moet de laptop ondanks de goede voorzorgen toch gerepareerd worden? Geen probleem! We maken hier onderscheid tussen aankopen voor en na 16 mei 2024. Bekijk alsjeblieft goed van wanneer jouw aankoop is, zodat je weet welke stappen je dient te volgen.
LET OP: maak altijd een back-up van je gegevens, deze kunnen namelijk verwijderd worden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor dataverlies.
Aankoop voor 16 mei 2024
De volledige reparatie zal verlopen via onze reparateur Microfix. Via hen kun je je laptop ter reparatie aanbieden. Alle instructies en het verloop van de reparatie wordt verzorgd door Microfix.
Aankoop na 16 mei 2024
Via My Studywise meld je gemakkelijk en snel de laptop aan ter reparatie. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Wanneer je de logingegevens niet meer hebt, kun je deze via diezelfde pagina opnieuw aanvragen.
Wanneer je bent ingelogd, volg je de volgende stappen:
- Kies voor ''Probleem melden''.
- Selecteer het probleem.
- Geef aan wanneer het probleem ontstaan is en geef een aanvullende omschrijving. Vermeld alle zichtbare schade, ook wanneer dit niets te maken heeft met het probleem. Selecteer ook de oorzaak van het defect.
- Wanneer alles is ingevuld vink je onze reparatie voorwaarden aan en klik je op ''Ticket verzenden''.
- Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail. Hierin vind je de vervolgstappen.
De hardware wordt opgestuurd naar Studywise waar het nagekeken en gerepareerd wordt. Wanneer het retour gestuurd wordt krijg je hiervan een bericht per e-mail.