Klantenservice

Heb je hulp nodig? Onze Klantenservice staat voor je klaar!

Neem hieronder een kijkje en vind snel het antwoord op je vraag. Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op.

Bestellen
Levering
Abonnement, Gemak & Zekerheid
Reparatie & garantie
Aanbod
Betalen
Laptop hulp
Einde abonnement

Vragen over Bestellen

Bestelling plaatsen

Of je alles in één keer wil betalen of een maandelijks abonnement afsluit, je kunt snel en makkelijk een laptop bij ons bestellen.

Samen met jouw school of onderwijsinstelling hebben we de laptop al voor je uitgekozen, zo maak je altijd de juiste keuze!

Verschil tussen huur en koop

Of je nu huurt of koopt, bij een device van Studywise zit altijd een zekerheidspakket. Qua service zit er dus geen verschil tussen huur en koop.

Echter zijn er wel een aantal andere verschillen. Hieronder hebben we deze verschillen voor je op een rijtje gezet.

Huur: Koop:
Je krijgt een device in bruikleen* Het device is direct jouw eigendom
Je betaalt een borg van 4x het maandbedrag** Je betaalt geen borg
Je betaalt per maand/jaar een vast bedrag Je betaalt alles in één keer



* Aan het einde van het contract krijg je de optie om het device te houden. Wanneer je hiervoor kiest houden wij de borg in en is het device jouw eigendom.
** Wanneer je het device aan het einde van het contract weer inlevert krijg je de borg terug.

Kopen en betalen in termijnen

Het is niet mogelijk om een device bij ons te kopen en te betalen in termijnen. Wanneer je de laptop in termijnen wil betalen, dan kun je deze huren. Hierbij kun je kiezen voor een maandelijkse of jaarlijkse betaling.

Wanneer je de laptop koopt, dan dient deze altijd in één keer betaald te worden.

Verschillende looptijden

We bieden diverse looptijden aan, zodat je altijd een passende looptijd kunt vinden die aansluit bij jouw (verwachte) opleiding. Hieronder vind je een overzicht van onze verschillende looptijden.

Looptijd:
24 maanden (2 jaar)
36 maanden (3 jaar)
48 maanden (4 jaar)

 

Uiterste besteldatum

Het is op ieder moment van het jaar mogelijk om een bestelling te plaatsen bij Studywise. Ook al is het schooljaar in volle gang, wij kunnen je altijd helpen!

Accessoires bestellen

Via My Studywise kun je gemakkelijk en snel diverse accessoires bestellen. Denk bijvoorbeeld aan een extra oplader of een draadloze muis voor jouw device.

Wanneer je bent ingelogd klik je op ''Bestellen''. Je ziet dan direct de accessoires die bij jouw device passen.

Bestelling annuleren

Het annuleren van je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Voor het annuleren van je bestelling hebben wij enkele gegevens van je nodig. Deze kun je via e-mail naar ons toe sturen.

  • Bestelnummer
  • Naam leerling
  • Debiteurnummer

Het debiteurnummer kun je vinden op de factuur of in My Studywise.

Goed om te weten

  • Wanneer je je bestelling nog niet ontvangen hebt, zullen wij de annulering voor je in orde maken. Je ontvangt van ons een bevestiging van de annulering per e-mail.
  • Wanneer je je bestelling al wel ontvangen hebt, zullen wij je voorzien van de retour instructies. Je ontvangt deze van ons per e-mail. Na ontvangst van je pakket controleren wij je device op schades, gebruikssporen en dat deze niet intensief gebruikt is.

 

LET OP: buiten de 14 dagen zichttermijn is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Vragen over Levering

Status bestelling

Een paar dagen voor de levering van je bestelling ontvang je van ons een e-mail. Hierin staat de verwachte leverdatum en de levermethode.

Heb je nog niets gehoord?
Maak je geen zorgen. We communiceren dit altijd een paar dagen van tevoren. Check voor de zekerheid ook je ongewenste e-mail. Heb je toch een vraag? Neem dan contact met ons op.

Mijn levering

Wij versturen je bestelling direct naar jouw huisadres. Je ontvangt van ons een e-mail met hierin track & trace informatie zodat je je pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent dan gaat je pakket naar een PostNL-punt. Haal je pakket op binnen één week, anders komt deze terug naar ons.

Bestelling ontvangen met verbroken zegel

Heb je je bestelling ontvangen en zie je dat de originele zegel van de doos is verbroken? Maak je geen zorgen, deze is door ons verbroken.

Wij ontvangen de devices vanuit de leverancier in de doos met hierop een verzegelde sticker. Vervolgens gaan wij deze correct voor jou installeren en plakken we een servicesticker op de onderkant van het device. Hierdoor is de originele zegel dus verbroken.

Om er zeker van te zijn dat jouw device 100% in orde is, plakken wij onze Studywise sticker op de doos.

Italian Trulli

Bestelling annuleren

Het annuleren van je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Voor het annuleren van je bestelling hebben wij enkele gegevens van je nodig. Deze kun je via e-mail naar ons toe sturen.

  • Bestelnummer
  • Naam leerling
  • Debiteurnummer

Het debiteurnummer kun je vinden op de factuur of in My Studywise.

Goed om te weten

  • Wanneer je je bestelling nog niet ontvangen hebt, zullen wij de annulering voor je in orde maken. Je ontvangt van ons een bevestiging van de annulering per e-mail.
  • Wanneer je je bestelling al wel ontvangen hebt, zullen wij je voorzien van de retour instructies. Je ontvangt deze van ons per e-mail. Na ontvangst van je pakket controleren wij je device op schades, gebruikssporen en dat deze niet intensief gebruikt is.

 

LET OP: buiten de 14 dagen zichttermijn is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Product kapot ontvangen (DOA)

Heb je je bestelling in ontvangst genomen en is deze kapot geleverd? In dit geval spreken we van een DOA (dead on arrival).

Namens Studywise onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we gaan dit direct voor je oplossen!


Binnen welke termijn kan ik dit melden?
Wanneer je je bestelling kapot geleverd krijgt, dan heb je 14 dagen om dit aan ons te melden via één van onze contactmogelijkheden. De termijn van 14 dagen gaat in vanaf het moment dat je de bestelling in je bezit hebt. Wanneer je dit buiten deze 14 dagen aan ons meldt, hanteren wij ons reguliere reparatieproces.

Wanneer spreken we van een DOA?
Wanneer je device na ontvangst direct niet aan gaat, is er sprake van een DOA.

LET OP: voordat je je device naar ons retourneert is het belangrijk dat je deze eerst 5 minuten aan de oplader aansluit. Wanneer je na deze 5 minuten voor 20 seconden op de aan/uit knop klikt, gaat je device vaak vanzelf aan!

Hoe lossen wij dit op?
Wij hebben 2 manieren om dit voor je op te lossen. Nadat wij jouw device ontvangen hebben, beoordelen wij hoe we dit voor je oplossen. Afhankelijk van het issue hanteren wij de volgende simpele en transparante richtlijnen:

  • Wanneer wij geen onderdeel hoeven te vervangen OF als er sprake is van een software issue, dan zullen we dit voor je oplossen en gaan we je device niet omruilen voor een nieuw model. In dit geval zullen wij jouw device in perfect werkende staat naar je retourneren.
  • Wanneer wij wel een onderdeel moeten vervangen, zullen wij overgaan tot het omruilen van je device. Je krijgt in dit geval een nieuw device van ons.

Je kunt een DOA bij ons melden door ons een e-mail te sturen.

 

LET OP: voordat je je device naar ons retourneert is het belangrijk dat je deze eerst 5 minuten aan de oplader aansluit. Wanneer je na deze 5 minuten voor 20 seconden op de aan/uit knop klikt, gaat je device vaak vanzelf aan!

Vragen over Abonnement, Gemak & Zekerheid

Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten

Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande knop ga je naar My Studywise. Op deze pagina klik je op ''Inloggegevens vergeten?''. Vul vervolgens je e-mailadres in en wij versturen je direct een e-mail met toegang tot je logingegevens.

Ik ga van school, maar het abonnement loopt door

Ga je van school af én loopt je abonnement nog? Dan bieden wij diverse opties aan. Je kunt het abonnement omzetten naar een particulier abonnement. De service zal dan via het huisadres doorlopen. Het is hierna niet meer mogelijk om een leenlaptop te krijgen. Dit verzoek kun je via e-mail naar ons toe sturen.

Ga je naar een andere school waar wij een ook samenwerking mee hebben? Dan kunnen we het abonnement omzetten naar de nieuwe school. Je kunt bij de nieuwe school navragen of wij met hen samenwerken. Als de school dit niet zeker weet, neem dan alsjeblieft contact met ons op zodat wij dit voor je kunnen controleren.


Je kunt het abonnement zelf makkelijk en snel opzeggen via jouw My Studywise. Klik op ''Laptop inleveren'' en volg de stappen. Het enige dat je nodig hebt is een bewijs van uitschrijving van de school. Deze optie kan alleen als je de laptop huurt. Bij diplomering is het niet mogelijk om je abonnement vroegtijdig op te zeggen.

Huurovereenkomst afkopen

Wanneer je de huurovereenkomst wil afkopen, dan verzoeken we je vriendelijk om onderstaande stappen te volgen. We maken hier onderscheid tussen aankopen voor en na 16 mei 2024. Bekijk alsjeblieft goed van wanneer jouw aankoop is, zodat je weet welke stappen je dient te volgen.

Aankoop voor 16 mei 2024
Het afkopen van de huurovereenkomst verloopt via onze externe partner Stichting Ideaalnet. We verzoeken je vriendelijk om contact met hen op te nemen zodat je dit in orde kunt maken.

Je kunt hen bereiken via telefoonnummer 085 - 2734900 of maak gebruik van hun contactformulier.

Aankoop na 16 mei 2024

  • Ga naar jouw My Studywise
  • Log in en klik op ''Home''
  • Onder de sectie ''Hulp nodig?'' klik je op ''Laptop afbetalen''
  • Je kunt nu online je device afbetalen. Alle informatie ontvang je per e-mail.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Je kunt je persoonlijke gegevens makkelijk en snel zelf wijzigen in My Studywise. Wanneer je bent ingelogd klik je op ''Mijn gegevens''. Door op het potloodje te klikken kun je jouw gegevens wijzigen.

 

Informatie over Gemak & Zekerheid

Met het Gemak en Zekerheid servicepakket weet je zeker dat je je nooit druk hoeft te maken over jouw device en/of accessoires(s).

Wanneer je bij ons een device in combinatie met een Studywise servicepakket afeemt, dan ben je verzekerd van het volgende:

Gemak (altijd inbegrepen): Gemak & Zekerheid:
(Alles van Gemak, inclusief onderstaande)
Gratis thuisberzorgd Verlengde batterijgarantie
Direct klaar voor gebruik Scherm- en valschadedekking*
Haal- en brengservice bij garantie & schade Vloeistof- en brandschadedekking*
Leenlaptop bij reparatie Internationale dekking op diefstal*
Grondige check bij reparatie Wereldwijd verzekerd

*Het eigen risico is afhankelijk van de prijs van het gekozen device. Een device onder de €1000 heeft een eigen risico van €50. Een device van €1000 of meer heeft een eigen risico van €95. Wanneer het vervangen moet worden omdat deze kwijt of gestolen is, dan wordt er altijd een eigen risico van €150 gehanteerd.

My Studywise portal

Via My Studywise kun je allerlei zaken gemakkelijk en snel zelf regelen. Hieronder vind je enkele mogelijkheden:

  • Een reparatie aanvragen.
  • Accessoires bestellen.
  • Je facturen inzien.
  • Je gegevens wijzigen.
  • Je huurovereenkomst afkopen.
  • En nog veel meer...

Algemene voorwaarden

De voorwaarden die voor jou gelden heb je in de bijlage van je bestelbevestiging per e-mail ontvangen. Bij een nieuwe bestelling vind je de meest recente voorwaarden in de webshop.

Vragen over Reparatie & garantie

Aanmelden reparatie

Moet de laptop ondanks de goede voorzorgen toch gerepareerd worden? Geen probleem! We maken hier onderscheid tussen aankopen voor en na 16 mei 2024. Bekijk alsjeblieft goed van wanneer jouw aankoop is, zodat je weet welke stappen je dient te volgen.

LET OP: maak altijd een back-up van je gegevens, deze kunnen namelijk verwijderd worden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor dataverlies.

Aankoop voor 16 mei 2024
De volledige reparatie zal verlopen via onze reparateur Microfix. Via hen kun je je laptop ter reparatie aanbieden. Alle instructies en het verloop van de reparatie wordt verzorgd door Microfix.

Aankoop na 16 mei 2024
Via My Studywise meld je gemakkelijk en snel de laptop aan ter reparatie. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Wanneer je de logingegevens niet meer hebt, kun je deze via diezelfde pagina opnieuw aanvragen.

Wanneer je bent ingelogd, volg je de volgende stappen:

  • Kies voor ''Probleem melden''.
  • Selecteer het probleem.
  • Geef aan wanneer het probleem ontstaan is en geef een aanvullende omschrijving. Vermeld alle zichtbare schade, ook wanneer dit niets te maken heeft met het probleem. Selecteer ook de oorzaak van het defect.
  • Wanneer alles is ingevuld vink je onze reparatie voorwaarden aan en klik je op ''Ticket verzenden''.
  • Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail. Hierin vind je de vervolgstappen.

De hardware wordt opgestuurd naar Studywise waar het nagekeken en gerepareerd wordt. Wanneer het retour gestuurd wordt krijg je hiervan een bericht per e-mail.

Status reparatie

We maken hier onderscheid tussen aankopen voor en na 16 mei 2024. Bekijk alsjeblieft goed van wanneer jouw aankoop is, zodat je weet waar je de status van de reparatie in kunt zien.

Aankoop voor 16 mei 2024
De status van de reparatie kun je inzien via de website van onze reparateur Microfix. Je kunt hen ook altijd een e-mail sturen via info@microfix.nl. We maken je er graag op attent dat wij de status niet in kunnen zien.

Aankoop na 16 mei 2024
Via de e-mail houden we je op de hoogte van je reparatie. Je kunt de status van je reparatie ook bekijken via My Studywise.

Heb je toch nog vragen over de status van je reparatie? Neem dan contact op met onze Klantenservice; wij helpen je uiteraard graag verder!

Kosten reparatie

Met een Gemak & Zekerheid abonnement ben je verzekerd van een snelle en goede reparatie. In veel gevallen is dit gratis, bijvoorbeeld wanneer er een fabrieksfout is of wanneer het device door normaal gebruik niet meer goed werkt.

Als het device kapot is door eigen toedoen, bijvoorbeeld doordat deze van tafel is gevallen, dan wordt het eigen risico in rekening gebracht. De hoogte van het eigen risico is afhankelijk van het gekozen device. Wanneer wij zien dat het device opzettelijk kapot gemaakt is, worden de volledige reparatiekosten in rekening gebracht. Gelukkig komt dit niet vaak voor.

Voor meer informatie kun je altijd onze Algemene voorwaarden bekijken.

Mijn oplader is kapot

Je oplader is een belangrijk deel van je laptop. Zonder oplader kun je de laptop immers niet gebruiken. We willen je daarom zo snel mogelijk helpen bij problemen.

Is je oplader stuk door schade, zoals bijvoorbeeld waterschade, omdat je hond de kabel stuk heeft gebeten of vanwegen een breuk in de kabel? Dan valt het niet onder de garantie en raden we je aan een nieuwe oplader te bestellen. Dit kun je doen via My Studywise.



Is je oplader niet stuk door schade? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij kunnen je dan verder helpen zodat je zo snel mogelijk weer aan de slag kunt!

 

Mijn device is gestolen

Wanneer je device is gestolen dan is dat natuurlijk ontzettend vervelend! In specifieke gevallen valt de diefstal van je device onder de garantie. Dit is per situatie verschillend.

Je dient eerst aangifte te doen bij de politie. Zonder aangifte kunnen we je niet verder helpen.

De aangifte kun je hierna versturen naar info@studywise.nl. Vervolgens nemen wij contact met je op om te bespreken of en wat we voor je kunnen betekenen.

Garantie na reparatie

Na iedere reparatie krijg je 6 maanden garantie op het door ons vervangen onderdeel en de door ons uitgevoerde werkzaamheden. Op een accu die vervangen is krijg je 12 maanden garantie.

Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar onze Algemene voorwaarden.

Product kapot ontvangen (DOA)

Heb je je bestelling in ontvangst genomen en is deze kapot geleverd? In dit geval spreken we van een DOA (dead on arrival).

Namens Studywise onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we gaan dit direct voor je oplossen!


Binnen welke termijn kan ik dit melden?
Wanneer je je bestelling kapot geleverd krijgt, dan heb je 14 dagen om dit aan ons te melden via één van onze contactmogelijkheden. De termijn van 14 dagen gaat in vanaf het moment dat je de bestelling in je bezit hebt. Wanneer je dit buiten deze 14 dagen aan ons meldt, hanteren wij ons reguliere reparatieproces.

Wanneer spreken we van een DOA?
Wanneer je device na ontvangst direct niet aan gaat, is er sprake van een DOA.

LET OP: voordat je je device naar ons retourneert is het belangrijk dat je deze eerst 5 minuten aan de oplader aansluit. Wanneer je na deze 5 minuten voor 20 seconden op de aan/uit knop klikt, gaat je device vaak vanzelf aan!

Hoe lossen wij dit op?
Wij hebben 2 manieren om dit voor je op te lossen. Nadat wij jouw device ontvangen hebben, beoordelen wij hoe we dit voor je oplossen. Afhankelijk van het issue hanteren wij de volgende simpele en transparante richtlijnen:

  • Wanneer wij geen onderdeel hoeven te vervangen OF als er sprake is van een software issue, dan zullen we dit voor je oplossen en gaan we je device niet omruilen voor een nieuw model. In dit geval zullen wij jouw device in perfect werkende staat naar je retourneren.
  • Wanneer wij wel een onderdeel moeten vervangen, zullen wij overgaan tot het omruilen van je device. Je krijgt in dit geval een nieuw device van ons.

Je kunt een DOA bij ons melden door ons een e-mail te sturen.

 

LET OP: voordat je je device naar ons retourneert is het belangrijk dat je deze eerst 5 minuten aan de oplader aansluit. Wanneer je na deze 5 minuten voor 20 seconden op de aan/uit knop klikt, gaat je device vaak vanzelf aan!

Vragen over Aanbod

Waarom een laptop van Studywise?

Een laptop voor je opleiding is een belangrijke investering. Je wil er zeker van zijn dat je de juiste keuze maakt en dat de deze je hele studie meegaat. Met onze Studywise servicepakketten kun je met een gerust hart aan je studie beginnen.

Omdat we vooraf met de school of onderwijsinstelling samen de juiste selectie hebben gemaakt, maak je altijd de juiste keuze. Daarnaast leveren we onze devices indien gewenst in combinatie met het Gemak en Zekerheid servicepakket.

Vragen over Betalen

Dubbele factuur/incasso 1e afschrijving

Is er bij de eerste factuur twee keer afgeschreven? Wanneer jouw abonnement na de 10e van de maand is ingegaan, dan incasseren wij bij de eerste afschrijving direct twee keer. Je betaalt namelijk altijd één maand vooruit. Vervolgens zullen wij iedere 24e van de maand één keer incasseren.

Mocht je hier toch nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Krijg ik een BKR registratie bij huur?

Nee, je krijgt geen BKR registratie. Wij vinden het zeer belangrijk dat iedereen mee kan in het digitale onderwijs! Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat er geen toetsing of registratie bij het BKR plaats hoeft te vinden.

Mijn facturen

Via My Studywise kun je je facturen bekijken. Zodra je bent ingelogd klik je op ''Facturen'' en kun je alles inzien.

Rekeningnummer wijzigen

Wanneer je het rekeningnummer wil wijzigen, dan verzoeken we je vriendelijk om onderstaande stappen te volgen. We maken hier onderscheid tussen aankopen voor en na 16 mei 2024. Bekijk alsjeblieft goed van wanneer jouw aankoop is, zodat je weet welke stappen je dient te volgen.

Aankoop voor 16 mei 2024
Het wijzigen van het rekeningnummer verloopt via onze externe partner Stichting Ideaalnet. We verzoeken je vriendelijk om contact met hen op te nemen zodat je dit in orde kunt maken.

Je kunt hen bereiken via telefoonnummer 085 - 2734900 of maak gebruik van hun contactformulier.

Aankoop na 16 mei 2024
Voor het wijzigen van het rekeningnummer voor automatische incasso hebben we enkele gegevens van je nodig. Deze kun je via e-mail naar ons toe sturen. Wanneer het nieuwe rekeningnummer niet op jouw naam staat, verzoeken we je vriendelijk om de nieuwe rekeninghouder mee te nemen in de cc van je bericht.

  • Oude rekeningnummer
  • Nieuwe rekeningnummer
  • Naam rekeninghouder (nieuwe rekeningnummer)
  • Debiteurnummer
  • Naam van de leerling

Het debiteurnummer kun je vinden op de factuur of in My Studywise. De wijziging gaat in per eerstvolgende incassodatum. Geef je de wijziging door na de 17e van een maand, dan zal er nog één incasso van het oude rekeningnummer plaatsvinden.

 

LET OP: openstaande betalingen dien je zelf nog aan ons te voldoen! Je ontvangt hiervoor een herinnering met een verzoek tot betaling vanuit ons betaalsysteem Payt.

Kan ik kopen en in termijnen betalen?

Nee, dat is niet mogelijk. Wanneer je de laptop in termijnen wil betalen, dan kun je deze huren. Hierbij kun je kiezen voor een maandelijkse of jaarlijkse betaling.

Wanneer je de laptop koopt, dan dient deze altijd in één keer betaald te worden.

Vragen over Laptop hulp

Informatie over G-Data

G-Data is een programma dat véél meer is dan enkel anti-virus software. Het is meermaals bekroond tot het beste product om je computer te beschermen; G-Data staat voor veiligheid. Daarnaast blijft al jouw data altijd in Europa. Met G-Data kun je:

  • Zorgeloos internetten.
  • Gebruik maken van de ingebouwde virusscanner.
  • Gebruik maken van kinderbeveiliging en anti-spam.

Hulp bij G-Data

Hieronder hebben we de meest gestelde vragen rondom G-Data voor je beantwoord.

Mijn logingegevens werken niet
Je hebt van ons twee e-mails ontvangen waarin los van elkaar de gebruikersnaam en het wachtwoord worden gedeeld. In beide e-mails vind je de instructies voor het installeren van G-Data. We merken dat het vaak verkeerd gaat bij stap 7 omdat hier wordt gevraagd op welke manier je de licentie wenst te activeren. Je dient hier te kiezen voor ''Toegangsgegevens invoeren'', waarna je de gebruikersnaam en het wachtwoord in kunt voeren.

Activeren licentie
Wanneer je de G-Data software gedownload hebt, kun je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Zodra je bent ingelogd klik je linksonder op ''Licentie activeren'' en voer je de licentiecode in. Hierna is je G-Data licentie geactiveerd.

Virusscan uitvoeren
In de G-Data software klik je op ''Virusbeveiliging'' (virusbeveiliging) en selecteer je de optie ''Computer controleren (alle lokale harde schijven)''. Vervolgens wordt de virusscan uitgevoerd.

Functies in- en uitschakelen
Wanneer er bij een functie ''niet actief'' staat, kun je deze inschakelen door erop te klikken. Het uitschakelen gebeurt op precies dezelfde manier.

Kinderbeveiliging inschakelen
In de G-Data software klik je op ''Kinderbeveiliging'' (kinderbeveiliging). Vervolgens klik je op de optie ''Kinderbeveiliging voor deze gebruiker'' en selecteer je ''Inschakelen''. Hierna kun je de toegestane inhoud bepalen.

Beveiligingsniveau instellen
In de G-Data software klik je op ''Firewall'' (firewallbeveiliging). Vervolgens klik je op de optie ''Beveiliging'' en hierna op ''Beveilgingsinstellingen bewerken''. Hierna kun je het beveiligingsniveau instellen.


Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op; onze Klantenservice staat voor je klaar!

Vragen over Einde abonnement

Abonnement beëindigen

Het opzeggen van het abonnement kan makkelijk en snel geregeld worden via My Studywise. Log in, ga naar de homepagina, klik op ''Laptop inleveren'' en volg de stappen. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met de retourinstructies om je laptop naar ons terug te sturen.

Goed om te weten
Indien het gaat om een vroegtijdige opzegging dient er een bewijs van uitschrijving of diplomering te worden toegevoegd. We vertellen je er graag meer over.

Borg van de laptop
Wanneer je je abonnement binnen 20 dagen voor of 3 weken na de einddatum bij ons opzegt, dan ontvang je de borg van ons terug.

Indien je je abonnement vóór de 20 dagen van de einddatum bij ons opzegt, dan zien we dit als een tussentijdse opzegging en ontvang je de borg niet van ons terug.

Je kunt je abonnement na de 3 weken van de einddatum niet meer opzeggen. In dit geval ontvang de borg niet van ons terug. De laptop is wel jouw eigendom.

Bestelling annuleren

Het annuleren van je bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Voor het annuleren van je bestelling hebben wij enkele gegevens van je nodig. Deze kun je via e-mail naar ons toe sturen.

  • Bestelnummer
  • Naam leerling
  • Debiteurnummer

Het debiteurnummer kun je vinden op de factuur of in My Studywise.

Goed om te weten

  • Wanneer je je bestelling nog niet ontvangen hebt, zullen wij de annulering voor je in orde maken. Je ontvangt van ons een bevestiging van de annulering per e-mail.
  • Wanneer je je bestelling al wel ontvangen hebt, zullen wij je voorzien van de retour instructies. Je ontvangt deze van ons per e-mail. Na ontvangst van je pakket controleren wij je device op schades, gebruikssporen en dat deze niet intensief gebruikt is.

 

LET OP: buiten de 14 dagen zichttermijn is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

scholen content

Heb je hulp nodig?

Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag! Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Chat

Reactie:

Stel je vraag via de chat aan een van onze collega's

Open de chat

E-mail

Reactie: binnen één werkdag

Wist je dat wij 95% van alle vragen binnen 10 minuten beantwoorden?

info@studywise.nl

Telefoon

Wachttijd: minder dan 10 minuten

Bel ons gerust, wij staan je graag te woord!

085 - 1122322